Underbar upptäckt till älskling!!! OMG

Det här är KK.
För någon dag sen tog jag och A en sväng in på en butik som heter American Apperal. Helt plötsligt blickar jag bakom disken och vad får jag se, jo en vägg full av MAGVÄSKOR!!!!! OMG OMG OMG!!!
Dom fanns i alla färger, snacka om att min älskligns gulleplutt plutt kommer bli glad. Han har nämligen en liten fetish för magväskor, vilket jag tycker är väldigt attraherande. Ibland har han flera på sig samtidigt åååh vilken cutie han är.
Ibland kan det vara lite krångligt när vi har samlag om han har för många på sig, man kan lätt få skavsår och sånt.
Men vår kärlek är såååååååååååå stark så vi överkommer allt sånt.

Men nu har jag ett seriöst dilemma jag har bara råd att köpa en magväska jag jag vet inte vilken färg jag ska välja iiiiih
asså lila är ju fint men det är ju rosa, blå, orange, neongrön och gul också. Det är så svårt jag vill liksom ge det bästa till mig älsklings ponke.

Jaja kan inte skriva mer nu för B-boy ska ge mig en erotiskmassage, han har så härligt manliga händer *ryser*

Tack för att jag får dela mina problem med er, det betyder såååååååååå mycket.

Kiss Kiss

Kommentarer
Postat av: Stina vagina blondin

Guld!

2008-11-09 @ 21:11:08
URL: http://abetterfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0