R skriver.

Vandrade runt på stan med KK idag och pratade om våra män och förlåt Kk,men ibland blir jag så nedrans irreterad på dig!
Idag var det enda du snackade om birks magväskor och att du håller på att göra en ny tröja av fiskenät till honom.
Jag tycker det är ren förnedring mot mig och Jonathan. Jag har lagt av med rökningen och Jonathan har lagt av med Mariujana. Endast för att vi vill skaffa oss ett kärleksbarn.
Du lyssnar ju faktiskt inte på mig när jag pratade frågade om man fick heta Kanin som flicknamn.
Jag tyckte det skulle passa riktigt bra.

Att du sedan stack tidigt, bara för att åka och handla birks laxeringsmedel  (han går på ny diet.) kokade jag över och stackars Jonathan fick skiten.
Tur att ialf min man är en förstående person som kan ta mina utbrott med en nypa salt.
 

Dagens tistel går till dig M KK.



Kommentarer
Postat av: mkk

du vet vad jag har sagt om det där med stora muskler så kan hjärnan bli lite mindre

2008-11-13 @ 17:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0