Kärleksbarnet

God kväll kära fina läsare det är R som skriver.

Jag har en underbar nyhet! Jag och Jonathan försöker skaffa barn! iiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Jag är så lycklig just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen, vi slängde alla mina ppiller nyss för att skaffa oss en liten Jontejunior. Så som ni förstår har hela söndagen gått åt att försöka få mig befruktad! Nu sover jonathan. Han blir så lätt trött, jag hade nämligen kunnat köra i flera timmar till. Jonathan är ju så underbar!!!!

Men men känner inga sparkar än.

Tror att jag ska prata med KK imon om dubbelbröllop, skulle vara så himla fint.
Iofs får man inte gifta sig när man är under 18 i detta usla land, men då får det bli ett sommarbröllop.
Jag ser verkligen min framtid med Jonathan och vet att KK känner samma vad gäller birk.

 kk om du läser detta, varför slöar birk med resan????dålig jävla stil

Kommentarer
Postat av: KK

åh vilken härlig nyhet :)

Jag tycker dubbelbröllop låter bra´, ser fram emot det.



Men som sagt lägg inte skulden på Birk hans muskler försvårar hans minne sådeså.

2008-11-10 @ 15:38:02
Postat av: R

Ett kärkeksbarn.



Va fint. då snackar vi med männen ikväll, jonathan ropar utifrån köket och frågar om ni vill komma hit på middag ikväll?



Kan vi planera venedig eftersom birk verkar ha problem med bokningen

2008-11-10 @ 16:02:31
Postat av: Stina vagina blondin

åh grattis på er! ==)

2008-11-13 @ 19:41:22
URL: http://abetterfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0