Kärleken är överallt.

Godkväll fina blogg det är R som talar med er ♥

Kom för ett par minuter sen in från en underbar och romantisk promenad med min kära jonathan, eftersom vintern har smugit sig in i detta bittra men fina land så höll han sina varma muskulösa arm runt mina axlar, så jag kände mig trygg och varm. Jag älskar honom.


Måste berätta om Jonathan underbara födeledags partaj, min prins fyllde 18 år i början av oktober och det firade han med en väldans stohej, cirkuskompisarna var på plats och pyjamasarna på.
Tårtan med 18 ljus stod på bordet och jag hade ett enda stort leende på läpparna kvällen igenom.
Tänk att en människa kan se så sexig ut i en nalle puh pyjamas.



Nu ropar prinsen att det är mat, han har lagat blodpudding, romantiskt!


Kramizzzz / R.


jonathan och skorpan.
Tycker min prins påminner lite om Storebror lejonhjärta.
Åh jag är sååå kär


Kommentarer
Postat av: Moa den bättre

Det är så det ska vara <3

2008-11-05 @ 21:51:40
Postat av: Angelica

Är lycklig för eran skull <3

2008-11-06 @ 19:40:34
URL: http://indielica.blogg.se/
Postat av: Angelica

Är lycklig för eran skull <3

2008-11-06 @ 19:41:38
URL: http://indielica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kärlek är fint

2008-11-07 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0