DÖDEN

Hej kära blogg.

Både jag och Kk har uteblivit från bloggen pg.a djup chock
.

Den senaste tiden har det hänt mycket, ja det är säkerligen lika bra att vara ärlig mot er kära läsare. ( 3 unika per dag, yeah).
natten till måndag för en vecka sedan skulle KK och Birk Borkason ta sitt vanliga veckoslut sex och sekunden innan hade Birk hållt nils karlsson pyssling i handen ( Nils K är KKs kusin,) Birk, dum som han kan vara, blev så upphetsad av KKs flammande ögon  och hårdrockar hår och glömde helt av vem som fanns i handen, stoppade ner den (Nils) i magväskan (de rosa denna gången,) och baknade på  KK så hårt han bara kunde.
12 timmar senare skulle KK tvätta birks magväska, och fann där en ihjälklämd liten Nils.
Lite blod rann ner från hans bleka panna och handen hans var lila och kall.
KK lahonom i en tändsticksask och begravde den fina.
Det var en ljuvlig och hemsk cermoni, Jonathan var bara kvar i femminuter eftersom han ärså otroligt känslig.

Dagen därpå, måndag hade vi vårat vanliga måndagsfika hemma hos Lovis, Ronja Rövardotters mamma.
Hon sneglade konstigt mycket på Jonathan och tillslut blev jag så in i fan förbannad så jag tog Lovis i hennes hemska lockar och slängde henne ut för helvetesgapet, synd bara att jag inte tog med bitchen Ronja på köpet.
 RONJA OM DU LÄSER DETTA, BIRK VILL I NTE HA NGT MED DIG ATT GÖRA.FUCK OFF AND DIE.

Ja, haft en hektisk vecka, men jag och KK är snart tillbaka med mer underbar info.
snart är venedig RESAN ÄR BESTÄLLD. JAAAA.



mvh er R.

Kommentarer
Postat av: MRS MURRAY

Gråter än av hans bortgång! När besöker vi graven?

2008-11-26 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0